הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2008 10:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ברץ עם תוכן  צריך חוות דעת על בולם
נושא: צריך חוות דעת על בולם תאריך: 8/20/2008 10:55:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ

sr suntour xcr 100mm עם נעילה מהכידון remote lockout האם יש מישהו שהיתנסה בו? הציעו לי אותו במחיר די טוב ואני מתלבט. איך הוא בתור בולם ל xc/am ואיך הוא לאורך זמן?


חזרה לפורום