טקסט הודעת פורום
| 8/20/2008 10:55:00 PM |
|
נושא: צריך חוות דעת על בולם תאריך: 8/20/2008 10:55:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ
sr suntour xcr 100mm עם נעילה מהכידון remote lockout האם יש מישהו שהיתנסה בו? הציעו לי אותו במחיר די טוב ואני מתלבט. איך הוא בתור בולם ל xc/am ואיך הוא לאורך זמן?
|
חזרה לפורום |
|
|