נושא: הוא בסדר, לא יותר תאריך: 8/21/2008 9:44:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
בולם קפיץ-שמן עם נעילה. בולם סביר למטרות שהגדרת (אבל לא לFR של ממש).
מיד לאחר טיפול הוא יתנהג בצורה סבירה, אבל מרווח הטיפולים שלו קצר - הוא מצריך פתיחה, נקיון וגירוז כל 50 שעות רכיבה, אחרת הביצועים שלו יורדים במידה מורגשת. אם אתה רוכב פעם אחת בשבוע, למשך שלוש שעות, זה כל 4 חודשים...
לא ידוע לי שיש לו יבואן בארץ, כך שלהשיג לו חלפים נראה כמו בעיה.
שורה תחתונה - אם הוא במצב מעולה, ואתה שוקל לטפל בו בעצמך, והמחיר זול - לך על זה. גם אם אתה נכנס לחנות האופניים החביבה עליך מדי חודשיים-שלושה, סביר להניח שמכונאי שלך יסתדר עם טיפול תקופתי.
|