נושא: אני מניח שקנית את האופניים ברוזן תאריך: 8/21/2008 10:56:00 AM
מחבר/ת: תנין ורוד ורוד
ועל כן אתה אמור לגשת אליהם אחרי חודש רכיבה, על מנת לעשות כיוון הילוכים. באופן עקרוני אם אכן ברשת הזאת קנית את האופניים, אז יש להם לא מעט סניפים שיעשו לך את זה בחינם (זה חלק מהקניה).
תנין ורוד עייף הבוקר ולראיה הציניות נשארה במיטה...
|