טקסט הודעת פורום
| 8/21/2008 1:21:00 PM |
|
נושא: עוד חוות דעת תאריך: 8/21/2008 1:21:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ
שלום ומצטער על ההתשה אבל אני צריך עוד חוות דעת על מניטו אקסל קפיץ אויר איך הוא מבחינת קשיחות והאם יסחוב אדם לא קל 85kg עם ציוד? סיגנון הרכיבה שלי הוא xc/am עם קפיצות של מקסימום מטר
|
חזרה לפורום |
|
|