טקסט הודעת פורום
8/21/2008 2:10:00 PM
ש ש
לא קניתי אותם ברוזן
נושא:
לא קניתי אותם ברוזן
תאריך:
8/21/2008 2:10:00 PM
מחבר/ת:
ש ש
עכשיו גם מתברר לי כשכניראה האופניים לא מתאימות לגודל שלי.....
מה שאומר שבכל מקרה אני אצטרך ליסוע לחנות שבה קניתי אותם.
תודה בכל מקרה.
חזרה לפורום