הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/21/2008 6:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  נסדק המוליך
נושא: נסדק המוליך תאריך: 8/21/2008 6:59:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

שלום לחברי הפורום...

קניתי לפני מספר חודשים שיפטרים XT ואיתם הגיעו מוליכים וכבלים.
השיפטרים בני כ 4 חודשים ועברו XC בלבד.
ביום שבת גיליתי שאחד מהמוליכים(של המעביר האחורי) נסדק קצת וראוים סיבים של
מתכת כלשהי(הסדק הוא חצי מההיקף ולא עד הסוף.

מה לעשות במקרה הזה? ומה ההשלכות של המצב הנוכחי?


חזרה לפורום