הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/21/2008 7:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא כהן עם תוכן  קניתי!!!!!
נושא: קניתי!!!!! תאריך: 8/21/2008 7:26:00 PM
מחבר/ת: גיא כהן

שלום חברים
אחרי הרבה עזרה שלכם ושל ליאור בעיקר
התברר לי שהבן דוד של חברה שלי הוא הבעלים של החנות מצמן ברחובות
אחרי התיעצות איתו החלטתי ללכת על הראלי ספרינטhttp://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E45-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={ADAF37D7-D4AB-4292-B73E-6AF0ABA5302D}
וכמובן אחרי הנחה יפה
הזמנתי 2 זוגות שהם כרגע בדרך אלי...אז תודה לכולם ואשמח לקבל
הצעות לקבוצות רכיבה בשבתות באיזור הקריות...
אז תודה לכולם...



חזרה לפורום