הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/22/2008 2:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור דרגן עם תוכן  לא סיפור בכלל
נושא: לא סיפור בכלל תאריך: 8/22/2008 2:14:00 AM
מחבר/ת: דרור דרגן

לפי מה שהבנתי אתה מתכוון לכבל החצוני,שהוא עבה כזה בצבע שחורומוליך את הכבל מהמעביר לשיפטר.במקרה שהוא נסדק או שמשו קרה לו אפשר להחליף אותו וזה סיפור של 50 שקל בערך


חזרה לפורום