טקסט הודעת פורום
8/23/2008 3:10:00 AM
יוסי רוזנפלד
בולם אחורי
נושא:
בולם אחורי
תאריך:
8/23/2008 3:10:00 AM
מחבר/ת:
יוסי רוזנפלד
איך מודדים/יודעים מהו המהלך של הבולם האחורי?
חזרה לפורום