הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/23/2008 10:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר זפרני עם תוכן  זקוק לעזרה - טיפטוף שמן מבולם קידמי
נושא: זקוק לעזרה - טיפטוף שמן מבולם קידמי  תאריך: 8/23/2008 10:25:00 AM
מחבר/ת: יאיר זפרני

היי
יש לי GIANT שיכוך מלא 2007 עם בולם קידמי מקורי - אבל מטפטף שמן - לא ידוע מאיפה עדיין נראה שמאיזור הבורג התחתון אגב זה קורה ב שני הצדדים ( חשבתי בתחילה שמדובר בשמן מהבלמים )
מה עושים - חיזוק בורג לא עזר

מי יודע למה משמש המחוון + - עם הכדורית ומה משמש המחוון הירוק בצד שני
אשמח לקבל הסבר על שימוש וטיפול נכון בבולם קידמי


חזרה לפורום