נושא: זקוק לעזרה - טיפטוף שמן מבולם קידמי תאריך: 8/23/2008 10:25:00 AM
מחבר/ת: יאיר זפרני
היי יש לי GIANT שיכוך מלא 2007 עם בולם קידמי מקורי - אבל מטפטף שמן - לא ידוע מאיפה עדיין נראה שמאיזור הבורג התחתון אגב זה קורה ב שני הצדדים ( חשבתי בתחילה שמדובר בשמן מהבלמים ) מה עושים - חיזוק בורג לא עזר
מי יודע למה משמש המחוון + - עם הכדורית ומה משמש המחוון הירוק בצד שני אשמח לקבל הסבר על שימוש וטיפול נכון בבולם קידמי
|