נושא: אופני שיכוך מלא תאריך: 8/23/2008 1:31:00 PM
מחבר/ת: ליאור
אני רוכב עכשיו על אופני זנב קשיח Schwinn Mesa LT. הרכיבה שלי היא בעיקר שבילים לבנים מהירים (גם אם לא ממש כבושים) ואני מעוניין להשתדרג למשהו יותר אתגרי, למרות שהרכיבה המהירה עדיין תקח נתח עיקרי.
מהם הדגמים המומלצים לאפני שיכוך מלא ברמת איכות של האופניים הנוכחיים שלי (שאלמלא היותם זנב קשיח מספקים אותי די והותר).
תודה.
|