טקסט הודעת פורום
| 8/23/2008 1:31:00 PM |
|
נושא: לשימוש אגרסיבי קוילר.... תאריך: 8/23/2008 1:31:00 PM
מחבר/ת: amir fr
יהיה לך יותר קשה בעליות אבל יותר כיף בירידות ולא תצטרך להגיע למצמן(רק אם תרצה)
אם יש לך מפרט של הקוילר תעלה(בעיקר בולמים וברקסים)
|
חזרה לפורום |
|
|