הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/23/2008 1:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir fr עם תוכן  לשימוש אגרסיבי קוילר....
נושא: לשימוש אגרסיבי קוילר.... תאריך: 8/23/2008 1:31:00 PM
מחבר/ת: amir fr

יהיה לך יותר קשה בעליות אבל יותר כיף בירידות
ולא תצטרך להגיע למצמן(רק אם תרצה)

אם יש לך מפרט של הקוילר תעלה(בעיקר בולמים וברקסים)


חזרה לפורום