הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/23/2008 8:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  דגמי כניסה של אופני "5
נושא: דגמי כניסה של אופני "5 תאריך: 8/23/2008 8:48:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

ניסיתי ליישר קו עם מה שיש לך היום - 27 הילוכים ובולם בסיסי.

כמה אפשרויות:
איירון הורס עם בולם קדמי טוב משלך, ומהלך משתנה (שתשמח עליו בדיוושים ארוכים ובעליות):
http://www.pedalim.co.il/sg_product~256698713~69~267.htm

הארו במחיר דומה, ועם בולם כמו של האיירון הורס:
http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={80C9DD77-A955-4EE5-8F17-E0671A8C7806}&details_type=1&itemid={935DC1A7-1A34-43D7-90B4-F00619CD530F}

ואם אתה מוכן לוותר על 27 הילוכים, ו"להסתפק" ב-24 (אני לא רואה שום סיבה שלא), תוכל ללכת על האופניים של שווין, שמקבילים באיכות הבולמים, עם מתלה אחורי איכותי שכמוהו יש באופניים יקרים בהרבה, ועובד בצורה מפתיעה ביעילותה:
http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=288&ArticleID=1446&Page=1
אמנם בחצי המחיר מכל האחרים, והרוקט בהחלט יעמדו באגרסיביות, אבל הם אינם אופני "5, והזויות הן XC מובהק.

ברור שישנם עוד זוגות ועוד יצרנים, אבל זה הכיוון, לדעתי.

בהצלחה


חזרה לפורום