נושא: דגמי כניסה של אופני "5 תאריך: 8/23/2008 8:48:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ניסיתי ליישר קו עם מה שיש לך היום - 27 הילוכים ובולם בסיסי.
כמה אפשרויות: איירון הורס עם בולם קדמי טוב משלך, ומהלך משתנה (שתשמח עליו בדיוושים ארוכים ובעליות): http://www.pedalim.co.il/sg_product~256698713~69~267.htm
הארו במחיר דומה, ועם בולם כמו של האיירון הורס: http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={80C9DD77-A955-4EE5-8F17-E0671A8C7806}&details_type=1&itemid={935DC1A7-1A34-43D7-90B4-F00619CD530F}
ואם אתה מוכן לוותר על 27 הילוכים, ו"להסתפק" ב-24 (אני לא רואה שום סיבה שלא), תוכל ללכת על האופניים של שווין, שמקבילים באיכות הבולמים, עם מתלה אחורי איכותי שכמוהו יש באופניים יקרים בהרבה, ועובד בצורה מפתיעה ביעילותה: http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=288&ArticleID=1446&Page=1 אמנם בחצי המחיר מכל האחרים, והרוקט בהחלט יעמדו באגרסיביות, אבל הם אינם אופני "5, והזויות הן XC מובהק.
ברור שישנם עוד זוגות ועוד יצרנים, אבל זה הכיוון, לדעתי.
בהצלחה
|