הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/23/2008 10:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir fr עם תוכן  קוילר
נושא: קוילר תאריך: 8/23/2008 10:10:00 PM
מחבר/ת: amir fr

לדעתי יתרון של הקוילר במזלג, ובברקסים בולם אחורי טוב
אני מעדיף מערכת הילוכים של סראם במו בספשלייזד
אבל כמובן שמול XT מדובר ברמה זהה והעדפה אישית

בגדול אני הייתי הולך עדיין על הקונה, פחות יעילות בדיווש אבל בירידות
אפשר לשחרר :rating: :suss: :giveFinger:

וכמו שברמן אמר חתונה קתולית.......

נ.ב. השלדה של הקוילר מאפשרת תנועה חופשית של מוט הכסא


חזרה לפורום