טקסט הודעת פורום
| 8/23/2008 11:23:00 PM |
|
נושא: האם מתגבשת קבוצת קנייה של החלקים+מפגש הרכבה? תאריך: 8/23/2008 11:23:00 PM
מחבר/ת: עינב ???
שלום לכולם!
אני מעוניין לרכוש גם כן את החלקים ל"סופר ביובית".
אשמח לדעת באם מתגבשת ומתקיימת קבוצת רכישה לחלקי הפנס...!(ואח"כ הדרכת הרכבה)
תודה רבה!
[email protected]
|
חזרה לפורום |
|
|