טקסט הודעת פורום
8/24/2008 9:03:00 AM
איתי ברקוביץ
פס אטימה טיובלס no flat
נושא:
פס אטימה טיובלס no flat
תאריך:
8/24/2008 9:03:00 AM
מחבר/ת:
איתי ברקוביץ
אני משתמש בפס אטימה הזה. כבר פעמיים תוך חודשיים נקרע לי הונטיל.
האם משהו נתקל בבעיה הזאת?
איזה פס אטימה מומלץ?
חזרה לפורום