טקסט הודעת פורום
| 8/24/2008 9:10:00 AM |
|
נושא: מה עשית כשנקרע לך הונטיל? תאריך: 8/24/2008 9:10:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
פנית למוכר? יש אחריות?
לי יש נסיון טוב מאוד עם פסים של סטאן, אבל משיקולים פינאנסיים עברתי לפנימית שחוטה. קצת יותר עבודה, קצת פחות כסף, אותה תוצאה........
|
חזרה לפורום |
|
|