הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/24/2008 9:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מה עשית כשנקרע לך הונטיל?
נושא: מה עשית כשנקרע לך הונטיל? תאריך: 8/24/2008 9:10:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

פנית למוכר?
יש אחריות?

לי יש נסיון טוב מאוד עם פסים של סטאן, אבל משיקולים פינאנסיים עברתי לפנימית שחוטה. קצת יותר עבודה, קצת פחות כסף, אותה תוצאה........


חזרה לפורום