טקסט הודעת פורום
| 8/24/2008 5:24:00 PM |
|
נושא: שאלה תאריך: 8/24/2008 5:24:00 PM
מחבר/ת: שגיא דואק
יש לי אופניי מנגוס אני רוכב בעיקר סינגלים זורמים אבל אחרי כמה זמן נסיעה הגלגלהאחורי שלי זז ומפשף את השילדה אני מנסה להסדר אותו אם הציר רק אחררי השקעת כוח זה זז וגם אחרי עוד כמה דקות חוזר לשפשף תשלדה מה אני עושה
|
חזרה לפורום |
|
|