הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/24/2008 6:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יפתח שבתאי עם תוכן  לא אהבתי כולכך את מאוטיין בייק
נושא: לא אהבתי כולכך את מאוטיין בייק תאריך: 8/24/2008 6:16:00 PM
מחבר/ת: יפתח שבתאי

יש מה יותר כתבות אל אופניים ומסלולים קרוס אני יותר אוהב פירייד ודאונהיל היתי רשום אבל אחרי איזה שנה שרק היתי מאוכזב ביטלתי את את המנוי


חזרה לפורום