הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/24/2008 6:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יפתח שבתאי עם תוכן  שמע
נושא: שמע תאריך: 8/24/2008 6:25:00 PM
מחבר/ת: יפתח שבתאי

אני היתי הולך אל האירון הורס :rating: הדגם הזה טוב אהבתי אותו ההרו לא יודע אני באופן אישי ביכלל לא אוהב תחברה הזאת(זה לא אומר שהיא לא טובה אני לא אוהב תמיבנה של השילדה שלהם) :suss: והשווין ניראה לי שזאת השילדה הכי חלשה ושראיתי :eek:


בהצלחה בקניה


חזרה לפורום