הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/24/2008 7:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  איזה סוג פנצ´רים יש לך?
נושא: איזה סוג פנצ´רים יש לך? תאריך: 8/24/2008 7:01:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

אם זה קוצים או דברים כאלה אז תוסיף פס גומי ותקנה פנימיות עם ג´יפה..
אם זה סנייק בייטים (מה שלא נראה לי למה לא נשמע שאתה קופץ במיוחד) אז תשקול הכנה של טיובלס
בכלמקרה אתה יכול להכין טיובלס אבל השאלה אם זה יהיה שווה את המאמץ אם מדובר פשוט בקוצים..
יעזור אם תגיד לנו איך אתה רוכב? עם ז"ק? סינגלים מסולעים?


חזרה לפורום