טקסט הודעת פורום
8/24/2008 8:02:00 PM
Eli Hadad
חופש בקסטה
נושא:
חופש בקסטה
תאריך:
8/24/2008 8:02:00 PM
מחבר/ת:
Eli Hadad
הידקתי את הקסטה ובכל זאת יש לי חופש !
האם זה תקין ?
חזרה לפורום