טקסט הודעת פורום
8/24/2008 8:41:00 PM
נעם לשם
סינגלים
נושא:
סינגלים
תאריך:
8/24/2008 8:41:00 PM
מחבר/ת:
נעם לשם
יש למישהו מושג איך אני בונה סינגל בישוב ביו´´ש? - יש הרבה עליות וירידות, רובן לא משמעותיות כ´´כ..
חזרה לפורום