נושא: שגיא תאריך: 8/24/2008 11:16:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום
אם יש לך צמיגים חדשים בלי קוצים ובמצב טוב ושהם מתאימים לטיובלס
תעשה טיובלס
אם לא
הכי הכי הכי טוב תקנ הפנימיות דאון היל ותכניס חומר לי יש ב2 הגלגלים פנימיות DH עם חומר שזה קצת יקר אבל שווה
פנימית DH עולה 70 שקל בערך של אינטנס והיא ממש ממש טובה!! יצא לי 200 שקל ל2 הגלגלים
|