הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/25/2008 10:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נעם לשם עם תוכן  יש כבר כמה סינגלים
נושא: יש כבר כמה סינגלים תאריך: 8/25/2008 10:48:00 AM
מחבר/ת: נעם לשם

יש כבר כמה סינגלים שחיילים שפיטרלו בחורף וסוסים יצרו אבל הם קטנים וקצרים ורובם ככולם דורשים שיפוץ נראה לי שאני ילך על השיטה האחרונה ולאט לאט ייווצרו הסינגלים.. אני גם נוסע במקומות בלי שום שביל מסויים אבל טוריה וארבע ידיים יכולים להכשיר גם את השטחים האלו.
תודה רבה על העצות, דרך אגב אני גר בבית חגי שבהר חברון


חזרה לפורום