טקסט הודעת פורום
| 8/25/2008 6:21:00 PM |
|
נושא: מסכים בהחלט - לא להתקרב! תאריך: 8/25/2008 6:21:00 PM
מחבר/ת: עופר קומפורט
מסכים עם כל מילה כמו"כ החברה יוצאת במסעי פרסום ומתחייבת לגיליון ראשון חינם. לא להתפתות, בשיחה איתם הם יסבירו שגליון חינם ניתן רק לנרשמים... בקיצור מאוד לא מומלץ!
|
חזרה לפורום |
|
|