נושא: נראה גם לי שזה SUNTOUR תאריך: 8/25/2008 7:38:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא
המחוון + - עם הכדורית אני חושב שזה לכיוון הקשיחות של הבולם כלומר רך או קשה תסובב אותו לשני הכיוונים עד לקצוות ותשים לב לשיכוך אם הוא תקין תרגיש את ההבדל מייד. (בצד השני זה נעילת הבולם) לי פעם היה טיפטוף דומה ופשוט חיזקתי את הבורג ונפתרה הבעיה זה הכל !
|