הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/25/2008 8:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר נחום עם תוכן  בנתניה יש
נושא: בנתניה יש תאריך: 8/25/2008 8:15:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום

טרק ישראל,מוטו אופן,ג´יאנט
מצמן את מרוץ ורוזן ומינץ..לך לאחת החנויות

רק שתדע שיש מבצע של 40 אחוז על המגנים של 661

את הקונה מגנים מסדרת 661 רייס ב350 שקל שזה כלום!!שווה

אני יודע שאצל מצמן יש..

והם באיזור תעשייה פולג


חזרה לפורום