טקסט הודעת פורום
| 8/25/2008 10:23:00 PM |
|
נושא: תקח אותם , ליגה של אופניים... תאריך: 8/25/2008 10:23:00 PM
מחבר/ת: נעם לשם
אניכבר חודשיים נהנה עד הגג עם דגם קצת יותר פשוט(טרק 3900) באמת שזה אחלה של אופניים אם הכל עובד אז לך על זה אבל אל תינעל על אלו אלא תבדוק עוד כמה זוגות, בהצלחה ;)
|
חזרה לפורום |
|
|