טקסט הודעת פורום
| 8/25/2008 10:27:00 PM |
|
נושא: המלצות לחישוקים XC ! תאריך: 8/25/2008 10:27:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא
שלום חברים זקוק לעצות איזה חישוקים עדיפים ל XC חישוקים של Mavic 717 או DT X450 ? בהנחה ששניהם בערך באותו מחיר ! האם למישהו יש ניסיון עם חישוקי DT ? בזמן האחרון היו שטענו כי ה717 לא חזקים מספיק ? תודה ;) ;)
|
חזרה לפורום |
|
|