טקסט הודעת פורום
| 8/25/2008 10:50:00 PM |
|
נושא: מקרה נוסף תאריך: 8/25/2008 10:50:00 PM
מחבר/ת: שחר חברוני
היה מבצע לקבל את הגליון האמריקאי תמורת דמי משלוח בלבד. שילמתי דמי משלוח וגם התקשרו לקבל עוד אנשים שאפשר לשלוח להם. עד עתה לא קיבלתי את המגזין למרות שעברו חודשיים. כשהתקשרתי אליהם הם לא שמעו על המבצע...
|
חזרה לפורום |
|
|