טקסט הודעת פורום
| 8/26/2008 8:16:00 AM |
|
נושא: לא ממליץ תאריך: 8/26/2008 8:16:00 AM
מחבר/ת: ben g
אחלה דגם אבל ישנות בטירוף, ואתה יכול לבנות על בעיות בצירים, נבות, כבלים, שרשרת ועוד..
הכל תלוי במצב האופניים
עדיף כבר לקנות טרק 3700 חדשים ב 1450 שקל...
|
חזרה לפורום |
|
|