הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/26/2008 8:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  לא ממליץ
נושא: לא ממליץ תאריך: 8/26/2008 8:16:00 AM
מחבר/ת: ben g

אחלה דגם אבל ישנות בטירוף, ואתה יכול לבנות על בעיות בצירים, נבות, כבלים, שרשרת ועוד..

הכל תלוי במצב האופניים

עדיף כבר לקנות טרק 3700 חדשים ב 1450 שקל...


חזרה לפורום