נושא: בנוסף לעצות של החברים תאריך: 8/26/2008 9:02:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
הגובה שלך לא מוכר על ידי יצרני האופניים. רוב אופני XL לא יתאימו לך, ויותר מזה - כמעט אף אחד לא מתכנן אופני XL, אלא בונים מידה אמצעית, ומותחים אותה לגודל גדול יותר. התוצאה היא, במקרים רבים, אופניים גבוהים אבל קצרים, עם כל מיני פשרות בגיאומטריה.
אני חוזר כאן על העצה השחוקה - אבל היא נכונה במיוחד עבורך - לרכוב על כל זוג שמוצע לך, ולא להתפשר על נוחות. מוט כסא ארוך יאפשר לך ליישר את הרגליים, אבל צינור עליון (ראמה) ארוך מדי יאפשר לברכיים ולמרפקים להפגש יותר מדי...
אל תסגור עסקה לפני שאתה לגמרי מרוצה. החלפת רכיבים במעמד הקניה היא זולה מאוד, ולפעמים בחינם. אחרי שבועיים של רכיבות, יעלה לך לא מעט כסף (עשרות שקלים ומעלה) להחליף חלקים שמשפיעים על תנוחת הרכיבה, ואתה עלול למצוא את עצמך נאלץ להוציא סכום גדל והולך. עדיף לשלם קצת יותר מראש, ולדעת שהכל מתאים.
מבחינת דגם - אתה צריך אופניים עם זנב קשיח ובולם בסיסי מלפנים, עם 24 הילוכים (אותו מרחב הילוכים, הרבה פחות עלות לעומת 27) התקציב שלך בעייתי באופניים חדשים. על חדש הייתי ממליץ לך להעלות את הסכום לסביבות 1500. במשומשים המצב טוב בהרבה (ולא לשכוח שבעל אופניים במידה XL לא מוכר בקלות...).
קצת דוגמאות מיד שניה: http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=84036&Bicycle=%E0%E5%F4%F0%E9%E9%ED#Image
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=85548&Bicycle=%E0%E5%F4%F0%E9%E9%ED#Image
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=85314&Bicycle=%E0%E5%F4%F0%E9%E9%ED#Image
|