טקסט הודעת פורום
| 8/26/2008 3:40:00 PM |
|
נושא: אני לא יודע... תאריך: 8/26/2008 3:40:00 PM
מחבר/ת: אורי דגן
הם עדיפים על הBB7? באתר MTBR יש לBB7 את אחד הציונים הגבוהים ביותר, וגם הבנתי שתחזוקה של ברקס מכאני הרבה יותר פשוטה וזולה מתחזוקה של הידראולי.
|
חזרה לפורום |
|
|