הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/26/2008 3:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי דגן עם תוכן  אני לא יודע...
נושא: אני לא יודע... תאריך: 8/26/2008 3:40:00 PM
מחבר/ת: אורי דגן

הם עדיפים על הBB7? באתר MTBR יש לBB7 את אחד הציונים הגבוהים ביותר, וגם הבנתי שתחזוקה של ברקס מכאני הרבה יותר פשוטה וזולה מתחזוקה של הידראולי.


חזרה לפורום