הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/26/2008 4:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ברקס מכאני מול הידראולי
נושא: ברקס מכאני מול הידראולי תאריך: 8/26/2008 4:03:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

החלפת רפידות דומה מאוד.
המערכת ההידראולית הרבה פחות מועדת לתקלות, אבל כשיש תקלה זה בדרך כלל מצריך מכונאי.
רוב המערכות ההידראוליות אינן מצריכות כיוונונים או התעסקות, כל עוד הן עובדות.
ההפעלה ההידראולית יותר מדוייקת,מה שמאפשר שליטה טובה יותר בעוצמת הבלימה (מה שקרוי מודולציה).

אישית, אני מעדיף בלמי חישוק מכאניים.
אם כבר דיסק - אני מעדיף הידראולי.

אבל אין ספק שהBB7 היא מערכת מכאנית מעולה, וההחלטה היא שלך, כמובן.


חזרה לפורום