הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/26/2008 4:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי דגן עם תוכן  אז לפי מה שאתה אומר
נושא: אז לפי מה שאתה אומר תאריך: 8/26/2008 4:12:00 PM
מחבר/ת: אורי דגן

עדיף כבר ללכת על הXT אם אני מחליט לשדרג.
השאלה היא כמובן אם ההבדל בין המערכות יהיה שווה 600 ש"ח.
מישהו אמר לי שהM485 מערכת לא טובה, אבל לצערי אני לא מצליח למצוא יותר מידי
מידע עליה באינטרנט.
למישהו היה ניסיון איתה?


חזרה לפורום