טקסט הודעת פורום
| 8/26/2008 5:58:00 PM |
|
נושא: מחפש מישהו מחר בלילה שמכיר את הירידה מערד לים המלח תאריך: 8/26/2008 5:58:00 PM
מחבר/ת: maor hazan
מה המצב? כבר הרבה זמן שנפשי חושקת בירידה המדהימה הזו ,הבעיה היא שאף פעם לא עשיתי אותה , בכל מקרה אם יש מישהו שמכיר ומעוניין להצטרף לטיול 2 היריחים אנחנו נשמח... תודה
|
חזרה לפורום |
|
|