הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/26/2008 8:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  הבולם האחורי
נושא: הבולם האחורי תאריך: 8/26/2008 8:00:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

ראיתי אותו בחנות של סקוט ואני לא מצליח להבין מזה המכונה הזאת O_ם
זה בולם רגיל? מה מיוחד בו?
והאופניים יכולות לקחת פרירייד קל.. לא חושב שהם יעמדו בדברים רצחניים.. הם אופני AM אגרסיביות ביותר אין מה להגיד אבל לא בהכרח אופני פרירייד..
לפחות זה נראה לי ככה..
הם מקרבון לא?


חזרה לפורום