נושא: לא בדיוק תאריך: 8/26/2008 8:18:00 PM
מחבר/ת: דוד גנון
הדגם הזול יותר מאלומיניום. והבולם פשוט עובד בצורה הפוכה בזמן פעולה
הבוכנה יוצאת החוצה ולא נכנסת פנימה. כמו מעין ואקום. אני לא מתכוון להשמיד אותם
בקפיצות של 4 מטר אבל נראה לי שהם סופר אגרסיביים ויחזיקו לפחות
מטר וחצי או שניים. בעיקרון זה תלויי
בחוזק האלומיניות (בטכנולוגיה) כי המבנה של השלדה הוא מבנה שנועד לפרי רייד.
אתה יכול לראות באתר של סקוט
|