הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/26/2008 8:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  כמו שהם נראות אני חושב
נושא: כמו שהם נראות אני חושב תאריך: 8/26/2008 8:43:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

שאתה יכול להיות בטוח שהם יחזיקו לך מטר וחצי שניים.. הם גם קלות שזה מעולה..
אממ
אין לי יותר מדיי מה להגיד בכזה סכום יש עוד מלא מלא דגמיםאז תבדוק עוד דגמים אחרים ותצליב מפרטים והכל.. ואז נוחות זה מה שיקבע..
באמת בתקציב הזה יש לך עוד המון דברים ששווה לך לבדוק..



חזרה לפורום