הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/26/2008 10:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר חברוני עם תוכן  כמה הערות:
נושא: כמה הערות: תאריך: 8/26/2008 10:56:00 PM
מחבר/ת: שחר חברוני

א. זה סנטור הואיל ומדובר באופני anthem s לפי התמונה שלו. יותר נכון סנטור XCM 100
ב. ג´יאנט דווקא יש להם בולם במקרה (לא זה) שנקרא מאסטרו, הוא לא שלהם ממש אלא מיוצר אם אינני טועה ע"י x fusion אבל הוא ממותג על שמם.


חזרה לפורום