טקסט הודעת פורום
| 8/26/2008 10:56:00 PM |
|
נושא: כמה הערות: תאריך: 8/26/2008 10:56:00 PM
מחבר/ת: שחר חברוני
א. זה סנטור הואיל ומדובר באופני anthem s לפי התמונה שלו. יותר נכון סנטור XCM 100 ב. ג´יאנט דווקא יש להם בולם במקרה (לא זה) שנקרא מאסטרו, הוא לא שלהם ממש אלא מיוצר אם אינני טועה ע"י x fusion אבל הוא ממותג על שמם.
|
חזרה לפורום |
|
|