נושא: האם זה נורמלי שבולם Fox עושה רעש? תאריך: 8/27/2008 12:01:00 AM
מחבר/ת: דן יסהר
שלום לאחרונה הבולם האחורי שלי, הRP23, התחיל לעשות רעשים קטנים כשהוא מתכווץ. זה נשמע כאילו איזשהו קפיץ קטן נמתח בפנים. האם זה סימן לבעיה כלשהי בבולם? לא שמתי לב שמשהו בתפקוד של הבולם השתנה מאז שהרעש התחיל... תודה
|