טקסט הודעת פורום
| 8/27/2008 2:51:00 AM |
|
נושא: אני לא מכיר את הדגם אבל תאריך: 8/27/2008 2:51:00 AM
מחבר/ת: דרור דרגן
האופנים ניראות ממש טובוממבט ראשון חשבתי שיש לפחות 7 אינץ´ מאחורה.וטזה ששוקלות רק 15 קילו גם זה נתון חיובי מאוד.כדי לקבל ביקורות על הדגם כנס לMTBRנקודה קום יש לך שם על כל אופנים שבעולם כמעט ביקורות..
|
חזרה לפורום |
|
|