הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/27/2008 9:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מרתיע אותי העניין של הבולם ההפוך
נושא: מרתיע אותי העניין של הבולם ההפוך תאריך: 8/27/2008 9:46:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

זה אומר שאם יש לך בעיות עם הבולם, אתה תקוע איתם. אין מצב לשים איזה פוקס, נניח, ולסגור את הפינה.

שמעתי שהשרות שלהם מצויין, ואפילו נותנים לך בולם חליפי כדי שתרכב עד שהמקורי יתוקן (אם יש תקלה שמצריכה השבתה), אבל אישית אני נרתע מציוד ייחודי.

תודא את האמינות של הבולם לפני שאתה סוגר.


חזרה לפורום