הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/27/2008 10:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אפשר - בודאי
נושא: אפשר - בודאי תאריך: 8/27/2008 10:02:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

בגדול מאוד:
מרכיבים פנימית בגודל יותר קטן מהחישוק (אם החישוק שלך הוא "26, אז "24 או "20).
חותכים אותה לאורך במרכזה, ונותנים לשוליים ליפול אל מעבר לשולי החישוק.
גוזרים במדוייק (עדיף עם סכין יפאני חד וטוב) את השוליים, כך שרק פנים החישוק מכוסה בגומי.
מלבישים את הצמיג מעל הפנימית, בלי להזיז את קצותיה (יש שמעדיפים להלביש את הצמיג ורק אז לחתוך את הפנימית).
מורחים מי סבון ביד נדיבה לכל אורך היקף הגלגל, בין הפנימית החתוכה לבין הצמיג.
מנפחים.

היתה פעם כתבה מצויינת כאן באתר, אבל אני לא מצליח למצוא אותה.
הפעמים הראשונות שלי היו עם ערכה מוכנה של סטאן, שמקילה על העניינים. אני מעריך שאם הייתי מנסה פעם ראשונה עם פנימית לא הייתי רוכב עם טיבלס בכלל...
הבעיה היא שאין איטום ללא לחץ, ולא יכול להיווצר לחץ ללא איטום - מה שמחייב דיוק בעבודה, וקומפרסור אויר טוב.
אם אתה נקלע במקרה לגולן, ויודע מספיק מראש על כך, אני יכול לעזור לך......

בהצלחה

דרך אגב, אני רואה שיש מבצע על הערכות השלמות עכשו, וזה לא יוצא הרבה יותר יקר מלאלתר בבית. עם הערכה יש הוראות מפורטות. אל תדלג על אף אחת מהן......
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_45&products_id=61

ועוד דרך אגב - יש ערכות דומות של ג´ו. הנסיון שלי מוגבל לסטאן, אבל אנשים מדווחים על הצלחה גם עם הערכה של ג´ו.


חזרה לפורום