טקסט הודעת פורום
| 8/27/2008 10:18:00 AM |
|
נושא: Marzocchi 55-ATA2 / Fox 36 Float RC2 תאריך: 8/27/2008 10:18:00 AM
מחבר/ת: רז רפאלי
היי קראתי ביקורות בחו"ל שהן לא הכי מחמיאות למוצר הזה של מרזוקי אני מחפש חוות דעת מניסיון האם כדאי לשקול דווקא את הFOX.
תודה!
|
חזרה לפורום |
|
|