טקסט הודעת פורום
| 8/27/2008 11:45:00 AM |
|
נושא: עזרה תאריך: 8/27/2008 11:45:00 AM
מחבר/ת: יגאל אטין
שלום. אני מעוניין לשדרג את האופניים שלי. כבר כמעט החלטתי לקחת את הgiant youkon disc אבל אני עדיין מתלבט בין הGIANT לבן הTREK 4300. תעזרו לי להחליט.
תודה, :rating: יגאל
|
חזרה לפורום |
|
|