הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/27/2008 11:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל אטין עם תוכן  עזרה
נושא: עזרה תאריך: 8/27/2008 11:45:00 AM
מחבר/ת: יגאל אטין

שלום.
אני מעוניין לשדרג את האופניים שלי.
כבר כמעט החלטתי לקחת את הgiant youkon disc אבל אני עדיין מתלבט בין הGIANT לבן הTREK 4300.
תעזרו לי להחליט.

תודה, :rating:
יגאל


חזרה לפורום