טקסט הודעת פורום
| 8/27/2008 12:01:00 PM |
|
נושא: תראה תאריך: 8/27/2008 12:01:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום
המרזוקי הם באמת מעולים ואין לי ניסיון עם ה55 אבל אני רק יודע שדגמי ה2008 של מרזוקי הם לא הכי הכי להיט..
בכל מקרה לא שמעתי משהו רע כל כך על ה55 וה36 כבר מוכיח את עצמו
|
חזרה לפורום |
|
|