הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/27/2008 12:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  נשמע שלא כלכך נורמאלי
נושא: נשמע שלא כלכך נורמאלי תאריך: 8/27/2008 12:42:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

אם הוא לא תוכנן לעשות רעש ועשכיו הוא עושה רעש זה כנראה לא כלכך טוב....
אולי הרעשים הם לא מהבולם עצמו אלא האחד הצירים שזזים בעת עבודת הבולם ?




חזרה לפורום