טקסט הודעת פורום
| 8/27/2008 12:42:00 PM |
|
נושא: נשמע שלא כלכך נורמאלי תאריך: 8/27/2008 12:42:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים
אם הוא לא תוכנן לעשות רעש ועשכיו הוא עושה רעש זה כנראה לא כלכך טוב.... אולי הרעשים הם לא מהבולם עצמו אלא האחד הצירים שזזים בעת עבודת הבולם ?
|
חזרה לפורום |
|
|