טקסט הודעת פורום
| 8/27/2008 1:57:00 PM |
|
נושא: רכבת על כל אחד מהזוגות? תאריך: 8/27/2008 1:57:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הבדלי האיכות אינם קיצוניים, ולאף אחד מהם אין אחריות ביד שניה. הגאומטריה שלהם לא זהה (אם כי ההבדלים לא קיצוניים), וסביר להניח שברכיבה תמצא זוג מועדף. ההעדפות שלי לא רלבנטיות בעניין הזה.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|